Sunday, December 30, 2012

minnen av hermes parchemin - pergament beige Clemence läder silver hårdvara

Mörkt biljard, hermes väskor en vit skjorta, lång att greppa stå åt sidan, log och sa: ". Ni visar insidan är verkligen fantastiskt frasen" jag inte känner att de är förälskade, fångade jag helt "verkligen människor minne - "han tittade upp och såg mig" ...... fortfarande färska ".

"väskor online?"hermes log artigt och berättade den gamle mannen av och han hälsade."hermes stör dig inte?""Nej, bara i skvaller, såg hermes på mina händer kakan, tog handen, frågade hon mig," för mig? ""Ah ..." hermes nickade, lite generad, "Mr Kwan hade hermes inte förvänta dig att också ... visste också komma med en bit av kakan."

Äldre från tid sweet tooth ", Guan Xiaohe," Denna kaka är din födelsedag idag, eller hur? ""Hur vet du det?"Direktör för några dagar sedan med handväskor online för att förhöra sig om hur barnen att fira födelsedagen, sällsynt hon uppmärksamma den här sortens saker ", sade han skrattande," hermes säger, inte mer än två ord, stämmer. "

No comments:

Post a Comment