Friday, December 28, 2012

minnen av hermes apelsin togo läder silver hårdvara

hermes väskor tror att hjärnan måste exploderat, "Du behöver till vilket pris?"Helt klart hermes ansikte, och jag hörde hans röst, "Det här är inte tillräckligt."Han stirrade på mig en lång stund, "hermes, gå sitta ner i soffan."Förlust i hermes kommit till min sida, höll jag hans ben, "Jag ber dig, seniorer, så länge som min far, min far ..."

Jag ser ansiktet på väskor online ta sig ur den explosion av dimma. Jag håller koppen med båda händerna, känna värmen från kaffekoppen lägga mjölk och sockerbitar antändas och sprida sig till hela kroppen.Jag såg tyst hermes ansikte plötsligt kände att jag inte titta åt andra hållet under en lång tid han. Utan att förneka hermes huden djupt hölls är verkligen inte lika bra som Gu juni, men i en människa kan anses god topp, titta på dina ögon alltid mycket fokuserade, tre sekunder stirrar folk tvetydiga känsla. Han föddes för bra, för smart, Zhongxingpengyue som växer upp flickorna mörka hjärta på hans löfte, kände han något född i fråga har alltid äger, så han kommer aldrig att lära sig tolerans. En viss tid jag stirrar på honom för länge, hermes plötsligt inte köra ögon, efter en lång stund, sade: "Jag lovar dig."

Top-heavy lämna hans kontor, groggy hjärna ser jag en handväskor online kostym assistent och flera samtal sida när hon gick från glas dörren. Inget försök att tala, försökte jag hålla den sista punkten fredliga känslor nickade även hälsade. hermes Se mig, blixtrade förvånad blick omedelbart stoppas och kallade mitt namn, "Hsu sant."

http://www.hermesswedenv.com/

No comments:

Post a Comment