Thursday, December 27, 2012

jolins älskar tillbaka till hermes parchemin - pergament beige struts läder silver hårdvara

hermes väskor mot baksätet och lyssnade på min berättelse."hermes, ditt hem där, minns vägledande."Han log lite, "att du lovade att gå hem hermes?"Jag tänkte hermes just prata om ämnet, gå till hans hus för middag, och otaliga fans drömmer det. Ratten i min hand, verkar ha haft att gå, jag mest drastiska ett skratt, "Okej."

Bil förvandlas till den rätta vägen, tände en lång gatubelysning tänds lyser omedelbar upp halva himlen, hela staden till en gigantisk julgran, eller en briljant lysande pärla.Bilen snabbt till nära hans hem, var detta område mycket tyst, mycket vacker trädgård odling nära än djuraffärer är high-end hotell och butiker lyx, väskor online pekar runt en stor cirkel i de två blocken utanför hade en ganska stor stormarknad.

handväskor online parkerade bilen ordentligt på parkeringen bör vi gå av ta av säkerhetsbältet.Tittade upp och såg hermes nå ut och skjutdörrar, och jag mycket förvånad, "Du vill kliva av?"hermes beviljade nickade, "naturligtvis, att gå med dig.""Du gillar verkligen min agent kommer hermes inte störa mig på denna punkt," Gu juni inför den inte så bra, men ljudet är ganska mjuk, "Jag har aldrig känt kvinnor och barn till den punkt där även gå lite stormarknad inte kommer att fungera. "

No comments:

Post a Comment